woensdag 31 augustus 2016

Anesthesioloog 31-08-2016

Hi allemaal,

Vandaag ben ik bij de Anesthesioloog geweest. Eerst werd ik binnen geroepen voor een aantal onderzoeken; Bloeddruk meten, wegen, lengte meten en bloedprikken. Daarna werd ik binnen geroepen door de Anesthesioloog. Hij heeft uitgelegd hoe de operatie zal verlopen en hoe de narcose in zijn werking zal gaan.


Op de dag van de operatie zullen er eerst een aantal voorbereidingen plaats vinden als; bloedprikken en infuus prikken. Daarna zal ik ook een pilletje krijgen tegen de zenuwen. Ik weet van mezelf dat ik altijd erg snel zenuwachtig word. Als we de voorbereidingen hebben gehad zal ik zelf op de operatietafel gaan liggen. De narcose zal toegediend worden via het infuus en ik krijg een kapje met zuurstof. Er zal een slang in me neus en keel worden geplaatst, er worden stickers op m'n borst geplaatst en er word een zuurstof meter op m'n vinger geplaatst.


De operatie zal 120 minuten duren en daarna zal ik naar de uitslaapkamer gebracht worden. Als ik wakker ben en me goed voel, word ik weer terug naar de afdeling gebracht.


De volgende afspraak is bij de orthodontist op 16 september, dan zal de orthodontist ook zijn laatste voorbereidingen doen voor de operatie.


Ik hou jullie veder op de hoogte!


x Vivian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten