woensdag 21 september 2016

2 weken voor de operatie 21-09-2016

Hallo lezers,

Nog precies twee weken voordat de operatie plaats gaat vinden. 
Maandag 19-09 ben ik bij de orthodontist geweest. Ik heb toen een controle gehad en gips gehapt.
Het gips happen heb ik moeten doen om een plaatje te laten maken voor de kaakchirurg. Zodat hij weet hoe de orthodontist mijn kaak geplaatst wilt hebben. Het plaatje mag ik twee dagen voor de operatie ophalen. 

Veder is het nu wachten op de grootte dag zelf. 
Ik merk dat het steeds meer in m'n hoofd gaat spelen dat de operatie dichterbij komt. De ene dag denk ik: "Kom maar op, dan heb ik het ook maar weer gehad" en de volgende dag zijn het weer negatieve gedachtens. Ik probeer zoveel mogelijk positief te denken en te denken aan het eindresultaat.

Tijdens mijn herstel zal ik 2 tot 3 keer per week een blog posten over hoe het met mijn herstel gaat. Ook zal ik een aantal foto's plaatsem van de veranderingen in mijn gezicht.

Tot snel!

X Vivian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten