woensdag 28 september 2016

1 week voor de operatie (28-09-2016)

Hi,

Vanaf vandaag precies nog een week voor de operatie. Super spannend!
Ik moet zeggen dat de zenuwen nu gaan oplopen, maar ik ben er klaar voor. Ik zit niet echt tegen het herstel op, het is vooral de operatie zelf waar ik zenuwachtig voor ben. De zenuwen voor de operatie zijn dan ook wel het vervelendst voor mij. Nu loop je zo tegen de operatie aan te hikken. Ik ben altijd al iemand geweest die moeite heeft met het in bedwang houden van mijn zenuwen. Ik ben blij als de operatie achter de rug is.

Dit weekend ben ik lekker uiteten geweest samen met Jeffrey en mijn familie. Nog even lekker uiteten voordat ik dadelijk 6 weken niet meer mag kauwen. Ook ben ik met mijn collega's cocktails wezen drinken en later op de avond weer een cocktailbar opgezocht met vrienden.

Deze week ga ik mijn werkzaamheden afronden op werk en nog even genieten samen met mijn vriend en vrienden.

Maandag ga ik foto's maken van de stand van mijn gezicht en gebit voor de operatie.
Mijn volgende blog zal ik de dinsdag voor mijn operatie posten.

x Viv

                                         

Geen opmerkingen:

Een reactie posten