dinsdag 4 oktober 2016

The day before...! (04-10-2016)

Hi,

Morgen is het dan eindelijk zover!! Dan ga ik na ander half jaar wachten onder het mes...

Gister heb ik mijn laatste werkdag gehad en vandaag de laatste schooldag voor de operatie,
Gister ben ik ook bij de orthodontist geweest. Er zijn haakjes om mijn beugel heen geplaatst waar de elastieken om heen komen te zitten. De elastieken zijn om de kaak in de juiste stand te houden. Ook heeft de orthodontist uitgelegd dat ik na de operatie nog een half jaar mijn beugel moet behouden, in dit half jaar gaan ze de laatste dingen fine tune. Hij heeft met een gips afdruk laten zien hoe mijn gebit er uit zal zien na de operatie. Ook heb ik een plaatje mee gekregen die de kaakchirurg gaat gebruiken tijdens de operatie. Vrijdag 14 oktober moet ik alweer terug komen bij de orthodontist ter controle.

Vandaag heb ik foto's gemaakt van mijn gebit en gezicht, dit om de verandering te kunnen zien van voor de operatie en erna.Ik heb mijn zenuwen wel al iets meer onder controle. Nu ik het voorbeeld heb gezien ben ik erg gerust gesteld, ook dankzij de verhalen van mensen die deze operatie ook zijn ondergaan. Ik ben blij dat ik er na morgen ochtend eindelijk vanaf zal zijn en de operatie achter de rug is. Ik kan niet wachten tot eindelijk alles klaar is!
Hierbij een aantal foto's van toen ik mijn beugel 3 maanden (aug, 2015) had en van hoe het er nu uitziet, zoals jullie zien is er tussen mijn voortanden een spleet ontstaan, deze word nog weg gewerkt na de operatie:


 3 maanden beugel rechts:

 Nu:

3 maanden beugel links:

Nu: 

3 maanden beugel voor:

 Nu:


Mijn volgende blog zal ik na de operatie posten.

Tot snel!

x Vivian

Geen opmerkingen:

Een reactie posten