zaterdag 26 november 2016

7 weken na de operatie (23-11-2016)

Hi allemaal,

Het is 7 weken geleden dat ik de operatie heb ondergaan. In deze blog ga ik jullie vertellen over mijn bezoek bij de orthodontist en laat ik voor en na foto's zien.

Afgelopen donderdag (24-11-2016) ben ik bij de orthodontist geweest voor een controle. Ik moet nu de elastieken 12 uur lang dragen, s'avonds en s'nachts. Veder hebben ze de draad van m'n ondertanden vervangen, hier zaten twee haakjes aan die gaten boorden in m'n onderlip... dit was erg pijnlijk, vooral met poetsen.

Veder gaat het kauwen erg goed! Harde dingen eten is nog iets lastiger maar dat is logische. Wat ik wel merk af en toe is dat er na het kauwen of geeuwen een pijnschuit door trekt naar m'n oren. Veder heb ik eigenlijk nergens meer last van.

M'n lip en kin zijn nog steeds verdoofd, de kaakchirurg gaf aan dat dit een aantal maanden of een jaar kan duren voor het gevoel volledig terug komt. Wel voel ik aan de linkerkant van mijn lip en kin tintelingen, aan de rechterkant voel ik deze nog niet.

Hierbij de voor en na foto's van de operatie:

Links:

Links:

Rechts: 

Rechts:


Voor: 

Voor:


Mijn volgende blog komt woensdag weer online.

x Viv.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten