woensdag 2 november 2016

4 weken na de operatie (2-11-2016)

Hoi allemaal,

Het is alweer 4 weken geleden dat de operatie heeft plaats gevonden. Ik ga jullie in deze blog vertellen over hoe het met me gaat, met de pijn en de zwelling. Ik besefte me vandaag ook dat ik nog helemaal niet heb verteld wat ik nou zelf van het resultaat vind. Ook wil even iemand in het zonnetje zetten... :)

Het gaat eigenlijk erg goed met me. Ik kan al lekker van een lepel afhappen waardoor ik ook meer dingen kan eten. De pijn valt ook erg mee. Gister had ik wel last van mijn kaak omdat ik mijn kaken toen toch te veel had bewogen en af en toe een te veel druk op m'n kaken had gezet. Ik merk dat ik nog wel snel vermoeid ben, maar ik krijg wel elke week weer extra energie erbij.

De zwelling zakt elke dag een beetje meer. Elke ochtend als ik in de spiegel kijk zie ik er weer anders uit. Ik ben erg blij met het resultaat. Doordat het kuiltje tussen me onderlip en kin weg is, heb ik een minder uitstekende kin. Ook ben ik blij met de mooie kaaklijn die nu zichtbaar is. Waar ik vooral heel blij mee ben is dat me tanden gewoon recht op elkaar staan. Ik ben voor de operatie altijd onzeker geweest over mijn lach. Nu hoef ik me hier geen zorgen meer over te maken!

17 november heb ik een controle bij de kaakchirurg. Na deze controle mag ik weer alles doen zoals ik gewend was. Weer lekker sporten, kauwen en hopelijk heeft m'n lip dan ook wat meer gevoel zodat ik weer lekker kan zingen!

Ik wil mijn lieve vriend Jeffrey in het zonnetje zetten omdat hij heel goed voor me heeft gezorgd na de operatie! Zijn positieve energie nam ik over, waardoor ik er zelf ook positief in stond. Bedankt voor je goede zorg en steun!



Hierbij nog een foto van 4 weken na de operatie:




Mijn volgende blog zal volgende week woensdag online gaan.

x. Viv

Geen opmerkingen:

Een reactie posten